Mart 05, 2013

MAC Paint Pot-Painterly Far Bazı-Renk Eşitleyici

Gözler en çabuk yorulan organlarımızdan birisi.
İşim gereği gözlerim sürekli ekranda,bilgisayarsız iş yapmama imkan yok...Mahvoluyorlar:/
Sonuç olarak da yorulan gözleri daha güzel nasıl gösterebilirim diye kozmetiklere başvuruyorum.


 MAC Paint Pot Serisinden Painterly-New BFF;)

Göz çevresine aydınlık vermek veya renk tonunu eşitlemek için pek çok baz ürün bulabilirsiniz.
Ben bugüne kadar the Balm/Lighter than Light,Essence Stay Natural Concealer ,Maybelline Dream Touch gibi aydınlatıcılar kullandım.
Kimini beğendim,kimine dilimi çıkardım ama hemen hemen hepsinin üzerine çizgi toplanmasını engellemek amaçlı açık tonlarda far uygulamak zorunda kaldım...
İyi de ben bunu istemiyorum ki,bir şey süreyim öyle kalsın.Ne sürersen sür ilk kullanıldığı zamanki halini gün boyu tutması mümkün değil.
Hele benim gibi düşük göz kapaklı hatunların işi daha zor:(
Elimdekilerle gayet iyi idare etsem de bari dedim şu Mac Paint Pot Painterly'yi deneyeyim.Blogroll'umdaki herkes aşırı derecede övünce dayanamadım:P

Sadece göz kapağına uygulanıyor.
Serinin başka renkleri de var ama sadece bu baz olarak kullanılabilir.
Ürünün rengi pembe alt tonlu ve biraz da koyu gözükebilir.Yalnız göz kapağının rengi genelde normal ten renginizden daha koyudur.(Özellikle gözleri yorulan,çok makyaj yapan ve hassas olanların)
Bu yüzden de asıl amaç eşitleme yapmak ise MAC Painterly gibi mat ve sağlıklı bir görünüm veren ürünleri tercih edebilirsiniz.
Kullanım yeri olarak temelde amaç; üzerine uygulanan farın daha net renk vermesi ve kalıcılık konusunda performansı arttırmak olsa da ben kolay kolay far kullanan birisi olmadığımdan o yönünü henüz test etmedim.Bu gözlere eyeliner haricinde makyaj yapmak işkenceye yakın...

Normal ten üzerine uygulanmış hali şu şekilde;
Ancak göz kapağında bu şekilde kesinlikle durmuyor.Size yumuk göz kapaklarımın normal halini ve MAC painterly sürülmüş halini göstermekten zevk duyarım;
Aslında görünüşü çok daha koyu,doğru ışığı tutturmak büyük bir sorun oluyor bazen...
Ama sağ taraftaki göze bakarsanız çizgi oluşum yerlerini,koyu kısımları ve renk eşitsizliğini görebilirsiniz.
MAC 'i sürelim ;
Değişikliği ben hemen fark edebiliyorum,daha net tek bir renk ve sağlıklı görünümü yakaladım.Parlak far ve kapatıcılar benim gözlerime hiç uygun olmadığı için sadece bunu sürerek günümü geçirmeyi tercih ediyorum.
Kaşlarımı da şu yazımda bahsettiğim kaş kalemimle doldurdum ve taradım.İlk haline göre kaşlarım da oldukça fark edilir oldu :)

Göz altlarıma ise Missha'nın TIK layarak görebileceğiniz Signature BB Kremini uyguladım.Aydınlatmasını çok doğal buluyorum ve tam da yağsız-kuru görüntüyü yatana kadar sağlayabiliyorum.Elmacık kemiklerimden altına ise normal Missha BB kremimi uyguluyorum
Makyajın geri kalanı Balmjovi paletime ait ama onu da ilerleyen günlerde göstereceğim:)

Kalıcılık konusunda benim görüşüm diğer bazlara nazaran çok daha iyi olduğu yönünde.
Fiyatı 50 TL civarında.Bütçeniz sıkıntılı ise Essence'nin aydınlatıcısı ile İnnovanın baz farını(3 numara) kullanın görüntü hemen hemen aynı;maliyeti de 20 lirayı geçmez:)
Onun postunu da yapacağım...
Umarım beğenmişsinizdir
:)

2 yorum:

  1. merhaba
    şu sıralar ben de almayı düşünüyordum yazın çok faydalı oldu. tabii 50 TL de iyi ama uzun süreli gittiğini söylüyorlar sence her gün kullanımda ne kadar gider?
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meral,
      Bunu kullanan herkesin ortak fikri çok uzun süre gittiği yönünde,
      Çok yakın bir arkadaşım 6 aydır kullanıyor,her gün sürüyor ama yarısına gelemedi.Sadece göz üzerinde kullanıldığı için az sürmen yetiyor..
      Benim tahminim en az 1 sene gideceği yönünde,,,

      Sil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)