Şubat 22, 2013

Missha Signature/Wrinkle Filler BB Cream-SPF37

post signature
Merhaba:)
Uzun zamandır, kullandığım makyaj malzemelerinin cildime zararsız olanlarını seçmeye çalışıyorum.
Zararsız içeriklerle ilgili araştırmalar yapa yapa denediğim,satın almayı düşündüğüm bütün ürünlerde yer değiştirmeler oldu.
Aramızda fondöten kullanmayı sevenler hala çoğunluktadır.Biraz alışkanlık biraz da piyasadaki renkli nemlendiricilerin kapatma sorunları göz önüne alındığında haklılık payları var.
Pürüzsüz,herkesin gıpta ile baktığı,hatta baka baka ertesi gün sivilce çıkmasına neden olacak şekilde kıskandığı türden bir cildi hepimiz arzuluyoruz.

Fondöten çok az kullanmışımdır.Onun yerine, makyajı az yaptığım yıllarda Innova'nın transparan pudrasını kullanıyordum.
Ama içim rahat bir şekilde yüzüme zarar vermeyeceğini bildiğim ürünler almaya başladıktan sonra her şey değişti.Lush ve Missha bu noktada kurtarıcım oldular.
Missha'nın BB kremini deneyen ve memnun kalan pek çok kişi var.Ben de onlardan biriydim,.Elimdeki bitince acaba değişik bir ürüne yönelsem mi diye düşünüp Garnier BB kremi(eskisi) aldım ama çok ağır geldi.Karma cildime yağlanma yaptı ve bıraktım.
Şimdilerde karma ve yağlı ciltler için uygun bir türevi çıktı,son derece uygun bir fiyatla satılıyor.Memnuniyet had safhada,problemli ciltler için öneriliyor.

La roche posay'in BB kremini gördüm,içinde egzama hastalıklarını bile iyileştiren özel termal sularından kullanmışlar.Eğer renk tonu bana uyarsa sıradaki tercihim o olacaktır.Fiyatı da 40 TL civarlarındaydı...Maybelline,nivea,flormar gibi markaların da BB kremleri var ancak güvenmiyorum.Aklınızda olsun,bir firma ne kadar fazla alana el atarsa kendi uzmanlık alanından o kadar uzaklaşır...Benim gibi cilt sorunları olan biriyseniz dikkat.
Ben kendi araştırmama Missha'nın Wrinkle Filler signature serisi ile devam etmek istedim.21 ve 23 numarası arasından tercihimi 21 yani açık olandan yana kullandım.
Tanıtım yazısına atıfta bulunarak yorumlarımı yazıyorum;

Ortadan biraz daha örtücü ve gözenek-çizgileri seyrelttiği doğrudur.Ancak bu tıkamak olarak anlaşılmasın,sanki yeni bir ten yaratmış gibi yapışıyor.
Onarım kısmı ile ilgili henüz bir değişiklik göremedim ama zarar vermediğini-yağlandırmadığını-komedon yapmadığını gördüm
Cilfi 37 SPF ile korur deniyor,öncelikle 37 nedir bunu bir ben mi garip buldum :D 35-30-40 tükendi sanırım..
Kırışık bakımı hmm bunu konuşmaya daha vakit var..ama kırışıklık orada değilmiş gibi oluyor sürünce görünümü hafifletiyor.
Cildi beyazlatıyor hem de nasıl.Sürünce mermer duvar gibi çıkarınca yine sarı işte:D
Resimde de gördüğünüz gibi iki farklı fazdan oluşuyor.Ten rengi olan gözenek kontrolü ve kusurları kapatmaya yarayan kısım,sedef rengi olan ise kırışık onarıp dolgu yapacak madde.Elinizin üzerine aldığınızda ikisini birbirine karıştırıp sürmeniz lazım.
Beğendim çünkü;
Bunu kullanmaya başlayalı bir ay oldu,kullandığım süreçte zararını görmedim.Tek başına benim için yeterli bir kapatıcılığa sahipti.
Yaklaşık 9 saatin sonunda parlama yaptı o da rahatsız edici derecede değil.
Sadece renk eşitsizlikleri olduğu yerlere uyguladığımda bile çok doğal bir görünüm elde ettim.
Amaç cilde faydalı bir ürün kullanmaksa doğru tonu yakalayabilirsen süper bir ürün.Yine alırım ama 23 numarasını!!!
Göz çevresine çok rahat kullanabiliyorum.Yapısı sebebiyle bana mükemmel bir baz oldu.Burun kenarı,çene üzeri gibi bölgelerde nokta atışı yaptığımda yüzümün hepsine sürmeden dışarı çıkabiliyorum.
Kokusu çok hafif ve mükemmel!!
Gözenekleri doldurup girinti çıkıntı bırakmaması yanında bunu incecik bir tabaka halinde yapabilmesi harika bir şey!
Beğenmedim çünkü;
Gidip açık rengini almışım,yüzümde bembeyaz duvar gibi duruyor.10-15 dk sonra biraz daha oturuyor.Ama sarışın ve beyaz tenli değilseniz 21 numara sizin için yanlış transfer olur,bonservis yanmasın;)
Çok çabuk kuruyor.Yves Rocher fondöteninde de aynı sıkıntıyı yaşamıştım,hemen kuruduğu için sol şeritten kaptırmanız lazım.Renk tonu diğer misshalar kadar gri bazlı değilse de ilk sürdüğünüzde şok yaşanabilir..Pudra ile üzerinden geçerim derseniz bilemem ama zaten amaç az şey sürmekse mantıksız olur.95 TL yi boşuna vermenizi istemem..
Şişe bittiğinde onarım-kırışıklık konusunda yeniden konuşuruz ama şimdilik normal misshalar ile aynı işleve sahip gibi diyebilirim.Belki biraz daha pürüzsüz gösterdiğini yineleyeyim.
Son görüşüm;cilt tonu kartelası genişlerse seve seve kullanırım.Emin olmak isteyenler;
Yampuddinlove.blogspota bir bakın,kızcağızımın 15 yaş ergenlik sivilcelerini nasıl kapamış:)
Sevgilerimle

2 yorum:

  1. Merhabalar,

    Bu ara BB krem arayışındayım.Ürün kalitesi,içeriği açısından emin olamıyorum bir türlü.Laura Mercier ve The Balm Shelter'a bakmayı düşünüyorum.Missha'nında methini duyuyorum.Nerede satılıyor?

    YanıtlaSil
  2. Missha aslında bu alanda hem ilk çıkan ürünlerden biri hem de yurtdışında da dahil olmak üzere en beğenilenlerinden.
    BB kreminin eğer cildinle ilgili kusurlara da etki etmesini istiyorsan missha tavsiye ederim.Ama baz görevini görsün dersen balm shelter da olabilir.Ama balm shelter ile ilgili kapatıcılığının fazla olmadığını gördüm...
    Nerede bulabilirim dersen,e bay de testerları da olmak üzere bulabilirsin.
    O kadar beklemek istemiyorum dersen,lilakutudan almıştım,orada ürün sayfasına gidip inceleme yapabilirsin.
    Yerli-yabancı pek çok blogda görselleri ile paylaşılmış durumda,rengine karar verirken bakmayı unutma.
    BB kremler dahil elindeki tüm kozmetiklerinin içeriklerine cosdna.com dan bakabilir zararlı olup olmadıklarını öğrenebilirsin...

    YanıtlaSil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)