Şubat 01, 2013

Pembe Tonlarında Rujlar Part 2

 Max Factor English Rose

Rujlarımın pembe tonları olanlarını tanıtmaya başlamış ve Part 1'i yayınlamıştım( Tık Tık )
Şimdii Part 2'deyiz ve 2 rujlayız:)
Önce Max Factor tester boy ruju,English Rose rengi 510

Dikkat dikkat gözüktüğünden daha pembedir;şöyle ki

Güzel soft bir pembe.
Ruj biraz kuru,nemlendirme özelliği yok.Kuru kabuklu hafifçe çiğnenmiş dudaklarda iyi durmayabilir.
Eğer dudaklarınız öyleyse önce güzelce diş fırçası ile fırçalayın,üzerine bephantane krem uygulayın,sonra nemlendirici üzerine bundan sürebilirsiniz.
Ruj sürecekseniz de sürmeyecekseniz de dudaklarınız sorunlu ise sadece nivea nemlendirici stick kullanarak onlar düzelmez.
Derin çizgileri düzeltmek ve kabuklanmaları önlemek için özel tedbirler gerekir.Ruj gösterirken yine faydalı bilgilere bağladık ama olsun:)

Maybelline Color Sensational Cream Gloss140 Pink Petal

 Ben bu glossu çok seviyorum.Ama hiç kalıcı değil.Üzerine dudak rengimden kaynaklı olarak bu rengi değil daha açığını veriyor.ama çok hoş bir pembe değil mi ama..
Pastel Yasmin ile birlikte kullanıyorum ki renkleri hemen hemen aynı,o zaman daha kalıcı oluyor.Ürünün fırçasına daha çok gelmesini tercih edeceğimi de ekleyeyim.
Kokusu sentetik-plastik gibi o yüzden hafif rahatsız edici olabilir.
Maybelline glosslarının küçük boylarından vardı bende çokça,onlarda da özellikle nude renklerde kalıcılık sıkıntısı yaşamıştım.Şöyle istediğim gibi parlak dudak rengi kalıcı bir gloss henüz bulamadım,arayıştayım.
Bulunca size de mutlaka haber veririm :)

3 yorum:

  1. senin için bir mimim var:)
    http://makyajhastasi.blogspot.com/2013/02/liebster-blog-odulum.html

    YanıtlaSil
  2. Max Factor'un rujlarını çok seviyorum.Sürümü çok güzel...

    YanıtlaSil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)