Şubat 01, 2013

Pembe Tonlarında Rujlar Part 1

Pastel Ruj 506 Yasmin

Elimdeki rujları paylaşmaya devam ediyorum,Pastel markasının rujlarını annemden biliyordum.Köşeli asimetrik kesim koyu lacivert ve siyah kapaklı bana yasak olan o rujlar..Anne baksana blogger oldum şimdi :)


Çok hoşuma giden bir pembe,ıslak bir görüntüsü var.
Dudağımı kurutmuyor ama zaman geçtikçe dudak tarafından bir kısmı emiliyor.Ortalama bir ürün...
Kampanyalı bir yerde 6 TL gibi bir fiyatı vardı aldığımda öyle hatırlıyorum.

Bu renk rujumu The Balm'ın Down Boy allığı (şurada) ile kombine etmeyi seviyorum:)
Renk dudakta biraz daha açık bir pembe gibi duruyor.


Part 2'de ise Maybelline NY color sensational 140 Pink Metal ile Max Factor 510 Engilsh Rose'u karşılaştıracağım..
post signature

2 yorum:

  1. Pastel 55 de bizim genç kızlığımızın number one rujuydu. Geçenlerde buldum aldım,çok güzel..Tavsiye ederim,bulabilirsen..Bunlarda çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 55 numara dudak rengi gibi gördüm internette?
      Aslında öyle bir renge ihtiyacım vardı..

      Sil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)