Şubat 01, 2013

Flormar Dipliner / Mavi

Flormar True Color Dipliner

Flormarın mavi diplinerının rengine bayılarak almıştım.Renkli liner arayışlarımda en yakınımdaki marka bu olduğundan elimi atmıştım.Rengi hakikaten tam istediğim gibiydi.

Daha evvelinde eyeliner olarak siyahını kullanmaktaydım.Syah olanın sert ve kısa-kalın fırçası olduğundan ben de gözümü fazlaca titrettiğimden bana iyi geliyordu.
Dipliner olunca fırça yumuşadı inceldi ve uzadı o yüzden çekerken biraz zor oldu.ama renk açısından inanılmaz güzel bir mavi ve sürdükten sonra koyulaşmıyor.
İki kat gitmenizi tavsiye ederim,kalıcılık açısından önemli.


İlk sıradaki hızlıca çektiğim;
İkinci sırada kalın çekmeye çalıştığım;
Üçüncü sırada ise daha özenli ve iki kat sürdüğüm versiyonlarını görüyorsunuz.
Göz hassaslık ister,fazla acele etmeden sürün derim:)

1 yorum:

  1. Bende altın sarısını kullanmıştım.Gerçekten çok kalıcı ve bence kolay sürümü var.Bu size ilk yorumum.Ben de sessiz sedasız sizi izliyorum bir köşede :) tubis.aykan@mynet.com Hoşçakalın....

    YanıtlaSil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)