Şubat 28, 2013

Bir Porsiyon Dolgunluk ve Parlaklık Lütfen/The Balm Plump Your Pucker

Welcome Back Ladies ;)
Bugün sizi dudaklar için dolgunluk verdiğini iddia eden bir parlatıcı ile tanıştırıyorum.
Maalesef ki dolgun dudak yaradılıştan gelmiyorsa öyle kolay kolay elde edilecek bir şey değil.Doldurtmak için estetik yaptırabilirsiniz,aylarca sizi idare eder,istediğiniz görüntüye kavuşmuş olursunuz...
Vadesi doldukça bol bol para harcarsınız,eğer varsa...
Tabi zamanla Ajda Sendromuna da yakalanabilirsiniz.(Dudaklarını hissetmiyormuş diyorlar)
Ama buradan kesinlikle karşı olduğum anlaşılmasın :D Allah korusun kaza,deformasyon,yarılma,doku kaybı gibi ciddi şeyler olmadıkça neden yapıldığını anlayamıyorum.

Sonuç olarak evde kendi imkanlarımızla yapabileceğimiz bazı şeyleri ben de denedim,bir ara anlatırım...
Ama hepsinin sonucu dudak yüzeyini pürüzsüzleştirmekten ileri gitmedi,haliyle.
Herkesin de bildiği gibi dudakları olduğundan daha büyük ve hacimli göstermek için parlatıcıları kullanıyoruz.Şimdi size onlardan birini tanıtayım,

The Balm Plump Your Pucker- Pink My Lemonade

Bu normal bir gloss değil ; Pucker'larınızı Plump'larım diyor,maxifying lip diyor.
Yani,dolgunluk verirmiş,buruşukluklarınızı ütülermiş,dudakları büyütürmüş.

Rengi pembe diye geçse de tam değil.Dudak rengimi belirginleştirdiğini söyleyebilirim.Pembeyim buradayım demiyor.Yaptığı şey çok güzel bir parlaklık vermek ve dolgun görünmesini sağlamak.

''En iyi yaptığı şey sürüldükten sonra dudakta katman gibi durmaması,dağılmaması,bulaşmaması ve kolay kolay çıkmaması.Dolgun göstermesi ise diğer glosslara göre daha iyi çünkü boşlukları doldurduğunu az da olsa görebiliyorsunuz''

Sürdükten sonraki 5. saniyede dudaklarınızda karıncalanma-yanma gibi rahatsız etmeyen bir duygu hissediliyor.Mentol yakması gibi düşünebilirsiniz.Yani diyor ki ben işe yarıyorum,yakmamdan belli.
Sizi yanıltmayı hiç istemediğimden hemen ekliyorum; yüzeysel bir dolgunluktan bahsediyorum.Öyle şişim şişim şişirmiyor.(Şu son üç kelimeyi klavyede yazarken çok eğlendim ehhe)
Beğenmediğim yanı fırçasının yeterince ürünü alamıyor olması ve pek çok kere daldırıp çıkarıyor olmam.
Fırça küçük,ürünün geldiği yer dar olunca öyle oluyor.

Benim aldığım renk ismi Pink My Lemonade,Emir kipi !! :)

Gördüğünüz üzere soft çok fazla renk vermeyen ama dudakta iyi gözüken The Balm Pink My Lemonade,glossun yapısı itibarı ile dolgun göstermek konusunda rakiplerinden sadece biraz daha önde...
İndirimde olursa kaçırmayın,büyük dudaklar sürerken harcayacakları zamanı ve ihtiyaçları olmadığı gerçeğini göz önünde bulundursun lütfen:)

Görüşmek Üzere :)

1 yorum:

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)