Mart 21, 2013

HM Koleksiyonları ve Onun Güzel Yüzleri

H&M-Beyonce Vanessa Ve Yeni Koleksiyonları

H&M En favori markalarımdan biridir,
Hatta öyle ki yakınımda olsa kozmetikten komple el ayak çekip kendimi mağazaya adayabilirim...
Ürünleri hem çok güzel,kaliteli; hem de kurtarıcı parçalara sahip koleksiyonları ile her sezonda beni tatmin etmeyi başarıyor.Yakın zamanda Beyonce'nin H&M ile çalışacağının bilgisi yurt dışı magazinini dürtmeye başlamıştı.

Aslında Beyonce'nin H&M ile gizli ilişkisinin basına sızması daha evvele dayanıyor;dansçılarından bir tanesi ağzından kaçırmış ve mevzuu dedikodu gazetesine malzeme olmuş.Kısa bir süre sonra da zaten resmi kaynaklardan haberleri yayınlandı ve şoklara girdik.

Bahamalara gitti,tatil yaptı,fotoğraflarını çektiler,kızı ile yüzdü dolaştı para aldı daha ne olsun!
Beyonce sana sesleniyorum; Çok oluyorsun bebeyim!!!:D


Nasıl oluyor da sen bu kadar şuh ve seksisin ama birisi senle röportaj yapınca sevimli olabiliyorsun:)
Ayakkabılarına mı biteyim giydiğin şorta mı saçındaki güle mi derken ağzım açık bu fotoğrafa bakakalıyorum...
Koleksiyonu Beyonce 'nin kendi tarzından yola çıkarak hazırlamışlar,kıyafetlerin tasarımında 4 elementten yani Ateş,Toprak,Hava ve Su'da esinlenilmiş ve ortaya hepimizin isteyeceği parçalar çıkmış.Merakla bekliyorum ve almak için sabırsızlanıyorum:)

H&M Bahar Koleksiyonu Vanessa Paradise Farkına Dikkat Çekerim!

Beyonce çok sevdiğim bir isim ama Vanessa çok başka bir kadındır.Ona baktığımda klasik bir Fransız dişisi görüyorum;kibirli ve naif bir nadir yaratıktır Vanessa...


Aynı değişiklikte bir adamla evliydi ; Johnny Depp.Aralarındaki fırtınaları bilemem ama ikisi birbirine tam uyuyorlardı diye düşünmüştüm hep...Vanessa H&M Conscious Collection reklam yüzü oldu ve şu an 40 yaşında...
O bir model ve müzisyen;Ama hepsinin de önünde bir Fransız kadını;buyursunlar koleksiyondan seçmecelere...




H&M Conscious Collection'un bir özelliği var ki ilk bakışta anlayamamış olmanız gayet normal;
Gördüğünüz elbiseler geri dönüştürülmüş materyallerle oluşturulmuş ve tam anlamı ile doğa dostu!
21 Mart itibarı ile satışa sunulmuş durumda olan bu özel serinin tanıtımı geçtiğimiz gün Nişantaşı'nda yapıldı ve pek çok ünlü ismi ağırladı.

Herkes eline eski tekstil ürünlerini getirmişti ve özel geri dönüşüm kutularına bıraktılar.O kıyafetler daha sonra yeniden değerlendirilip kullanılabilecek.H&M 'e malzeme mi olur oksa hayır projesine mi gider o dönüşen kıyafetler onu bilemiyorum.Konsepti tam çözemedim açıkçası...
Bilen varsa beni aydınlatabilir;aydınlık yarınlara algım hep açıktır:)
H&M 'den bildirdim
;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)