Mart 26, 2013

Flormar Glossları ile Küçük Dudaklar Büyüsün

Flormar L417 Islak görünen Dudaklar/ Yaza Hazırlık


Glosslarla ruj dosyama devam ediyorum;
Flormarın Long Wearing Serisini artık az çok tanıyoruz,bir de onların parlak versiyonları var;
Islak görüntü veriyorlar ve çok hoş gözüküyorlar...
Ben kontrast renkleri sevmediğimden incelediğim parlatıcı-ruj da içinde simler barındıran hafif bir renk oldu;

Turuncu gibi görünen bu tonun bir simlisi bir de normal olanı var ben ikisini de beğendim;


Yapışkanlık hissi vermeyecek şekildeki proaktif bileşenleri ile dudağımdaki duruşu nefes kesici( Böyle yazınca eğleniyorum ben-Omo reklamı mı ruj tanıtımı mı :p )

L412


Fırçası yeterli ürün alıp sürmek için elverişli;ne fazla ne az iki kerede tastamam oluyor.Benim için en önemli özelliklerinden birisi de şu ağız çevresinde ürün birikmemesi ve sürme aparatına bulaşmamasıdır.Çünkü o zamanlarda her yer yapış yapış oluveriyor...

Dudakta duruşunu ben çok sevdim,yazın fazlaca kullanacağım bir ürün olacaktır.Kalıcılığı da ortanın az üzerinde seyrediyor.Rengi şişede durduğu gibi durmuyor ama;)
Görüşmek üzere
Sevgiler
.
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)