Mart 08, 2013

Essence Stay All Day Farları

Günün İkinci yazısı buyursunlar;

Essence Stay All Day-Kalıcı Krem Göz Farı/ Mavi ve Pembe Renkler

Essencenin pek çok ürününü kullanıyor ve seviyorum,
Home Sweet Home Örgü Allık'ı ,My Base Bazı,Farları (TIK) olsun,Siyah Eyeliner'ı olsun,buraya koymadığım concealerı olsun güzel ürünler..
Bu referansladır ki gittim bunları aldım;
Mavi ve pembe renklerini güzel güzel kullanırım,şu maybeline'deki tattoo gibi olur diye attım torbaya :)

Kremsi bir yapısı var ama colour tattoo gibi değil.Böyle parmaklarımı bastırınca içine göçüyor,sağa sola çekiştirebiliyorum.Açıkçası nasıl bir şey olduğunu tam tarif edemiyorum ama düşündüğüm gibi çıkmadı...
Yapısını sevmedim.
Köpük ile krem arası bir şey...


Renkleri ne kadar da güzel değil mi ?
Parlak sedefli yapıdaki farların renklerini çok hoş bulduğumu itiraf ediyorum.
Ancak göz kapakları benim gibi gözükmeyecek şekilde olanlar;hooded eyes deniyor bize;bunu kullanmalarını çok da tavsiye etmem.birikmemesini geçtim sürerken bile iyi performans alamadım.
Sürerken zorlandım,duruşu fazla parlak geldi ki benim mat farklar kullanmam gerektiği aşikar.
Sonuç hüsran ve soğuma,mac painterly faz bazı ile deneyip son bir şans vereceğim;
Colour tattoo ile bunları karşılaştırırken o deneyimi de aktaracağım size...

Şimdilik bu kadar:)


5 yorum:

  1. iyi çıkmamasına üzüldüm canım, renkleri de ne kadar güzelmiş halbuki :/

    YanıtlaSil
  2. Deli gibi arıyorum bunları bir türlü bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke online satışları olsa gratiste satılan ürünlerin,herşey biz ulaşana kadar bitmiş oluyor:/
      Bana olmadı bir iki kere kullandım da,istersen gönderebilirim;)

      Sil
  3. bende bu farlardan almayı düşünüyordum.sanırım yapısı ve kalıcılığı color tatoo'lar gibi değil.

    YanıtlaSil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)