Mart 19, 2013

Dudak Rengi Ruj Tonları/Flormar Long Wearing L17

**Flormar Nude Tonda Ruj Merakı**

Nude tonların hem gözlerde hem dudaklarda çok güzel göründüğünü düşünüyorum.
Ten tonlarının değişik versiyonları,simli-ışıltılı yorumlamaları ile oluşturulan makyajları sanırım herkes daha çok beğenir oldu.
Seçtiğim paletlerde ve rujlarda da buna dikkat etmeye başladım ve dudak rengi rujlara yöneldim.
Bu anlamda Flormar'dan aldığım Long Wearing serisinden bir diğer ruju tanıtmak istiyorum;

 Long Wearing serisinden L17 (4.2 gr) numaralı rujuma merhaba deyin:)

Naçizane uyarı;Sarı ve yoğun ışıklandırmalarda gördüğünüz renklere kanmayın...
Oldukça mat görünümlü bu ruju denediğimde bayıldım ama meğer benim dudaklarım için fazla koyu gibi geldi sonradan..


Flormar Long Wearing
 Aslında istediğim alttaki gibi bir görüntü idi.Bu rujda yakalamak istediğim rengi yakalayamadığımı sonradan ışık değişik bir yerde ruju sürünce fark ettim.Haliyle canım sıkıldı.Ancak long wearing ismini hak ettiğini düşünüyorum,elimi yıkadım izi kaldı:)

Maybellinenin glossları çok güzeldi.Büyük ihtimal yine o küçük şişelere döneceğim gibi duruyor...
Hem parlak hem istediğim tonu var.ama kalıcılığı son derece azdı onların da...
Bu istediğim tonu bulabileceğim bir seri bilen var mıdır?Baksanıza resme ne güzel gözüküyor:)

2 yorum:

  1. Sanırım sen de beyaz tenlisin :) Ben nude ruj manyağı biri olarak sana tavsiyelerde bulunabilirim. Beyaz tenli olunca cildine uygun nude ruju seçmek çok zor oluyor. Benim şuanki favorim Loreal Caresse serisinden Seductive beige,blogumda da yazmıştım,makyaj postlarımda da dudağımda o var çoğunlukla :D Çok seviyorum bu ruju cidden. Bir de Pastel star lips serisinden Melissa adlı renge bakmanı tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastelin o serisinden iki tane rujum vardı ama melissayı görmemiştim:)
      Loreale baktım şimdi o güzelmiş gerçekten,bloguna gidiyorum şimdi bakmaya görsellerine;Teşekkür ederimmm:)

      Sil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)