Mart 21, 2013

The Body Shop,Yves Rocher, Karaca,Fabrika İndirimleri

Haberlerim var :)
Sürekli telefonuma gelen bazı haberler oluyor.İlla ki sizlere geliyordur:)
Bazı indirimlerden bu hafta sonu faydalanmak isteyenler olursa diye ufak bir derleme yaptım...
İyi alışverişler:)

Yves Rocher Bahar İndirimi %30 ve Kozmetik Çantası Hediye!

Hediyeli olanları ayrıca seviyorum:)Giderim Anneciğimin kırdığı parfümümü yenilerim fena mı :)


The Body Shop Makyaj Ürünleri  %25 İndirimli! 

TBS indirimi istedik allah razı olsun verdiler.Hemen hafta sonu uğrayacağım bakalım neler bulabilirim:)


 Fabrika'dan Kış'a Veda %70 İndirimle

Fabrika'dan iş portföyü serdim kendime,belki hala sezonluk güzel şeyler çıkabilir:)
5 gün geçerli indirimimiz hayırlı olsun:)

Karaca Bayan Ürünleri %60 İndirimli!

Karaca'ya uğradım dün akşam ama tamamen farklı bir amaç ile gitmiştim.Bir de baktım ki bayan reyonu indirim indirim diye gözüme gözüme çakıyor:)
Merakımdan gidip baktım ne göreyim,harika gömlekler ve iş için üst giyimler vardı.3 parça alıp çıkmışım bile:)
90 liralık malı 30 liraya aldım ve saten gömlek ihtiyacım da vardı.Size de göstereceğim en kısa zamanda inşallah:)Alıyorum alıyorum buraya koymuyorum nedense:p
Kamu hizmeti olarak derlediğim indirim haberlerinin sonuna geldik,
Tekrar görüşmek üzere:)

Bu bir basın bülteni değildir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)