Ocak 28, 2013

Essence'si Komple Alıp Çıkmak..

Essence My Base İlluminating Make-up Base

Home Sweet Home Blush

Glamour to Go / Sun Club Far Paleti

Bir kez daha dayanılamayarak yapılan alışveriş yazısı ile karşınızdayım,
Hani ne olurdu bir kere olsun ayyy ne kadar güzelmiş buuu fiyatı da uygunn kesin almalıyımmm demesem! Hani içindeki canavarı tanıyorsun da neden bırakamıyorsun..
Deyip günah çıkarıp oh oh bakalım neler almışımmm ile devam edelim :)

Öncelikle sevgili Essence,seni çok tutuyorum.
Neden dersen öncelikle kalitelisin,kalitene göre fazla ucuzun ve ucuzluğuna göre de fazla orjinalsin.
Hali ile ben de seni tutarım bırakmam.
Örgü allık home sweet home renklerine herkes bayıldı çok sevdi benim gibi gratislere koştu ve aldı.
Üzerine bir de Essence My Base İlluminating Make-up Base/makyaj bazımı da almışım çok mu..
Yanında yaptığım alışverişten midir,yoksa sürekli maaşı bırakıp çıktığımdan mıdır bu paleti de hediye ettiler.Reverans yaparak teşekkür ettim.
Makyaj bazı ile başlayalım;

Essence My Base İlluminating Make-up Base

My Base makyaj bazının iddiası doğal ışıltı verdiği,cildi nemlendirdiği!
Fondöten kullanımını kolaylaştırdığı ve küçük kusurları kapattığı maddelerini kapsıyor.Bunları yapabiliyor mu kendi gözlerimizle görmeden önce sizinle düşüncemi paylaşmak istiyorum.
Makyaj bazının benim için en önemli işlevi üzerine gelecek kapatıcıların zararlı etkilerinden cildimi koruması.Neden bunu diyorum;sabah kalk yüzünü yıka-tonikle-serumla-kremle-makyaj baz-bb krem-yetmezse pudra-allık/far/concealer sür oldu mu ? Tamam
Akşam oldu,yüzünü yıka-suya dayanıklı makyajı ayrıca sök-maskeni yap-serumunu uygula-kremini sür-göz altı kremini ayrıca kullan-yüzünü yastığına gömmeden yat,yapabildinse 10 puan 5 yıldızı hak ettin!
Benim amacım makyajım sabitlensin ve  yüzümde dururken bana zarar vermesin.yoksa nemlendiricim de var BB kremimde doğal ışıltı veriyor zaten,kusur dediğin zaten senlen kapanacak gibi değil :)
Aradaki farkı görebilirsiniz,aydınlık veriyor,kıvamı çok sulu değil ama bütün yüze yetsin derseniz ve nemlendirme işlevini de kullanmak isterseniz biraz fazla sürmek lazım.20 ML zavallım 3 kullanımda karnı içine kaçtı şişenin..Ama paket çok hoş onu diyeyim:)
Kararımı açıklıyorum,baz olarak makyaj tutması güzel,gramajı düşük ama zaten çok ucuz,parlaklık konusunda da hakkı var ama zaten üzerine kapatıcılar boğacağız parlamasa da olur.Cildimle eğer kulanacaksam fondöten arasına bir şey girmesi beni rahatlatıyor.Hoş Missha nın Signature BB Cream Wrinkle Filler ını sipariş ettim.bu bitene kadar ancak gelir,Base kullanmaya gerek kalmaz.

Essence Home Sweet Home

Gelelim herkesin gözdesine;ben de çok sevdim ben de bayıldımm.İki tık açık renginden bi fıt koyu renginden fırçama alırım çok da güzel olur dedim,yaptım,oldu hakikaten de.Sağlıklı gösteriyor.
Gözüm kapalı tavsiye ediyorum,Eczacıbaşı tarafından Almanya'dan ithal edildiğini bilmiyorudum.Bunu da öğrendiğim için daha da güvendim
Swatch geliyor çekilinn;
Yukarıdan aşağı üçlüde iki tek renk ve sonda koyusu ağırlıklı,başparmak tarafında kalan ise ikisinin en güzel karışımı.Tenime gittiğin düşünüyorum.Örgüler gidici benden söylemesi..

Essence Sun Club Glamour to Go

Böyle bir palete herkesin ihtiyacı vardır diye tahmin ediyorumEğer özellikle benim gibi yoğun far renklerinden değil ama doğal ışıltılardan ve hafif gölgelerden hoşlanıyorsanız kaçırmayın derim
Sağ üstteki kahveyi kaşlarıma kullanıyorum,fırçası çift taraflı çok kullanışlı değil tabi ama sol baş benim çok işime yarıyor.


Renkleri de bu şekilde, kısaca betimlersem tozutuyorlar,simliler,açık renklerden bol sürmek lazım,gözümde çok hoş durmuşlardı,taşıması kolay gündeliğe uygun diyorum.
Bunun bir başka versiyon paletini bloglarda gördüm,değişik renk seçeneklerinin olduğunu bilelim,bildirelim..
Beğendiğinizi umarım,görüşürüz:)

post signature

21 yorum:

  1. Merhaba:) sendeki paletin renkleri de çok tatlıymış,kahve farım çok diye almamıştım ben bunu..memnunsan ne iyi..diğer paletinin yorumunu ben de yapmıştım sen de yorum bırakmıştın :) merak edenler olursa linkini bırakayım müsadenle:
    http://witchinpurpleplanet.blogspot.com/2013/01/essence-far-paleti.html

    Sağlıklı günlerde kullan,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kime yazmistm diye araniyorum,supersinn...hemen burcunun bloguna tıklayıp diğer palete de bakinn..
      kendine iyi bak sen de :)

      Sil
  2. home sweet home koleksiyonu için bende bugun bir gratise gittim ve koleksiyonun yerinde yeller esiyordu :( umarım başka gideceğim gratislerde bu tatlı mı tatlı turuncu allığı bulabilirm seni çok kıskandım şuan :)) hepsi ççook güzel iyi günlerde kullanın :)

    bende bloglarıma beklerim :)

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    ve satış blogum :) http://orjinalikincielmakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Dediğin gibi çok begenini olduğundan bitti mi yoksa bazı yerlere ulaşmadı mi nedir kimse bulamıyor..twitterdan da soran oldu..
    umarım en kısa süre içerisinde bulursun:)

    YanıtlaSil
  4. Essencenin urunlerinde Talc var :/ cokta guvenmemek lazim. Ogrendigimde o kadar sasirdimki ve en cok makyaj malzemem essencedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle çok da güvenmemek lazım onu belirtmeyi unutmuşum..Her güzel şeyin kusuru var ama bununki biraz büyük gibi..

      Sil
  5. güzel günlerde kullan , ne zamandır essence standına uğramıyordum , yeni koleksiyon da çıktı sizden de görünce alışverişim geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Benim de diğer blogger arkadaşlarımızdan görünce aynen senin hissettiğine benzer şeylerle gidip alışveriş yaptım,bu ara indirim de var hem :)

      Sil
  6. Hepsini güle güle güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  7. Farlarin swatchlari cok guzel gornuyor. Detayli bir yazi olmus tesekkurler ve gule gule kullan :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ben de essence ürünlerini fondoten arayışında duymuştum.gratisi olmayan bi yerde yaşıyorum bi de:( ama o ne fondoten yahuu tüm yağlı ciltlere tavsiye ederim sıfır parlama:) şimdi gratisi sürekli takip ediyorum ve sürekli birilerine sipariş veriyorum:))

    YanıtlaSil
  9. @Yelda Çok teşekkür ederim tatlım,inşallah uzun sğre dayanırlar:)

    @ChicSience Renk vermesi çok iyi çıktı beklemiyordum ben de mutlu oldum kullandıkça,ama rimeli ile concealer ını beğenmedim mesela.Okuyup yorum bırakmana çok sevindim teşekkürler iyi bak kendine:)

    YanıtlaSil
  10. merhaba, ufak bir yardım isteyebilir miyim? benım sehırımde gratıs yok, eşim iki gunlugunu baska bır sehıre gectı ve hazır gıtmısken the balm ve essence siparıslerı vermek ıstıyorum, ama onun zevkıne guvenme rıskını alamayacagım, mutlaka almanız gerekır dedıgınız ozellıkle tavsıye ettıgınız urunlerı nelerdır.. sonucta blogları ıncelıyorum ama gozunle gordugun gıbı olmuyor tabı kı :( tabı bırazcık da acil cevap rica ediyorum, mümkünse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kullanıyorsan essence nin siyah eyeliner ını ben beğendim.güzel ojeleri ve maybelline deki gibi color tattoo gibi farları var.Onun dışında makyaj bazı da denenebilir.
      Neye ihtiyacın var bilemediğim için tavsiye etmek çok sağlıklı değil malesef:)

      Sil
    2. aslında daha çok the balm allıklar ve essence kas kıtı ılgımı cekıyor.. ama dıger urunlerınden de denemlısın mutlaka dyebılecegınız bırsey varsa tavsıye alabılırım. fondoten ve ruj insanı degılım, evdeki 3 setım bıterse ancak far almayı dusunurum.. o yuzden allıklar kas kıtlerı ve/veya rimellerı denemek ıstıyorum hazır fırsat bulmusken... az once baska bır postun altına da yazmıstım the balm allıklarla ılgılı. aksam aksam cok yordum farkındayım ama o urunlerı gozuyle goren bırının fıkrıne ıhtıyacım var... tekrar tekrar teşekkür ederim yardımınız için

      Sil
  11. sizin tanıttığınızı almayı amaçlarken yanlışlıkla essence'in diğer makyaj bazını (turuncu olan - ismi aklıma gelmiyor şu an) aldım :( o kadar gereksiz bir ürün ki, ne amaçla kullanacağımı bile bilemiyorum :(
    bir de bu allık serisini de gözüme kestirdim,essence ürünlerinin gittiğim her gratis'te benden önce gelenler tarafından hunharca tüketilmesinden midir nedir, daha henüz kısmet olmadı almak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faturası ile birlikte geri götürseydin keşke açmadan :(
      Baz tonu tutmadı ise fondoten veya bb kremle falan karıştırıp kullanabilirsin belki..
      Ya da en güzeli hediye et sen onu :)

      Sil
    2. hediye etmek güzel fikirmiş, aldığım gün deneyip ikinci kez dokunmadığım bir sürü ürün dolu dolaplarım. hmmm... teşekkürler, ben o zaman bi elden geçireyim hepsini :)

      Sil
  12. Merhaba, bloğunu takibe aldım, sende bakarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  13. allığın rengine nasıl bayıldım öyle güle güle kullan, bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)