Ocak 04, 2013

Schwarzkopf Gliss Saç spreyi ve Taft Saç Şekillendiri Sprey

GLİSS Durulanmayan Saç Spreyi ve Taft Hairspray


Biraz saçlarımda kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.Hem bakım hem de şekillendirme adına kullandıklarımdan bahsedeyim...



Önce saçımıı yıkayıp nemini aldıktan sonra kullandığım Schwarzkopf Gliss sıvılaştırmış keratin içeren saç spreyini uyguluyorum.Sadece saç uçlarına 5-6 kere püskürtünce sertlik sorununu aşmış oluyoruz.Saçlar çok daha çabuk açılıyorsa da kokusunu herkes beğenmeyebilir.Kolay kırılan uzun saçlara özel geliştirilmiş bir formulu olduğu yazıyor,7 tane besleyici bakım yağından bahsetmiş içeriklere bakınca genelde bitki tohumlarının yağları olduğunu gördüm.








Keratin saçın en önemli desteği olduğu için son zamanlarda keratin ve arganlı ürünler hızla tüketilmeye başlandı.Durulanmayan bakım yapan/saç yumuşatan Gliss saç kreminin saç telindeki kırıkların ve deformasyonların yarattığı kırıkları çatlakları doldurduğuna ne derece inanırsınız bilmiyorum tabi:)
Övecekmiş gibi girmiş olabilirim ama açıkçası bu tarz ürünlerin kesinlikle sadece ve sadece dolaşan saçları açmaya yaradığına inanıyorum.O yüzden büyük beklentiler beslememek lazım.






200 ML ürün çalkalanarak kullanılıyor.Bir dönem kuaförlerin başlattığı mavi su modası vardı,hatırlarsınız fön suyu diye de bilinir.Onların ev tipi olarak işe yarayabilir.Benim bu iş için özellikle kullandığım ve çok işime yarayan bir iki ürün var ki mucizelerim onlar.Uzun ve ayrıntılı bir postu hak ettikleri için yer vermiyorum şimdilik.


Ancak ufak bir spoiler vereyim,kullandığım bir bakım yağı saçımı ayda 3 cm uzattı,üzerine saç kremi derdimi ortadan kaldırdı ki saçlarım röfleliydi üzerine de boya geçe geçe aylar geçti:) Zamanı gelecek onun da..

Schwarzkopf taft Cashmere touch


Şekillendirmeye karizmatik kutulu şekillendiricimizi aldıysak başlayabiliriz;




 ;




Gerçekten de o kadar sett yapmıyor ve saçlarınıza verdiğiniz şekli korumanızı sağlıyor.Geçenlerde Akat markasınınkini aldım nasılsa saç spreyi aynı şey diye ama saçımı hiç tutmadı.Zaten dümdüz saçlarım var,şekil vereceğim diye canım çıkıyor sprey de tutmazsa artık bu garip ne yapsın sevgili arkadaşlarım:)



Schwarzkopf diyor ki;eğer sabitleme yapacaksan 30 cm uzaktan püskürt, saç dibine hacim vereceksen de kısa kısa saç dibine uygula.Bu ikinci kısım da bana kuru şampuanı hatırlattı ki sırada o postum da var:) Gratis'ten aldığım kuru şampuanımın postu gelecek yakında,çok işe yarıyormuş şimdiden söyleyeyim...

Bunu yeniden alırım beğendim,şu hacim için saç diplerine uygulanması mevzusunu deneyip edit yaparım yazımı...

Herkese şimdiden iyi haftasonları dilerimmm:)

15 yorum:

  1. selammmm...şu saçı 3 cm. uzatan bakım yağı nedir? nedir?..saçlarım röfleden yandığından beri hiçç uzamıyor..ne yapsam olmadı çok acillllll yardımm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi bir çözümüm var adı HC Complex, çok yakında yazısını da uzun uzun yazıcam,benim de yanmıştı ve saçlarımın uzunluğunu bugün ona borçluyum..

      Sil
  2. bu ilk ürün gerçekten saçları güzel açıyor ama bende erken yağlanma ve kaşıntı yapıyor kullandığım zamanlar, bazen de kepek yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle,çabuk yağlanan saçlar için elidorun hep yumuşatan hem de hacim veren bir ürününü kullanmaya başladım ve aşırı memnunum..İki bazlı mor ve beyaz.Yakında postunu hazırlayacağım zaten,mutlaka kullan derim..

      Sil
  3. Saç diplerim yağlı,uçları ise çabuk kuruyor.Evde düzleştirici ile şekillendiriyorum ama bazen çok yapışıyor.Bazen de düzleşmiyor kabarıyor.Gliss in bu ürününü kullansam nasıl olur ya da hangi çeşidi bana uygun olur*? Tecrübenize dayanarak yardım istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. swarskof bakım spreyini ben 1 aydan beridir kullanıyorum bir haftada bütün kırıkları yok etti harika bişi sihir gibi .. gördüğüm ennnn etkili ürün bence bu .. alın deneyin kırıkları 1 haftada yok etmezse bana dilediğinizi diyin :DD

    YanıtlaSil
  5. sadece bayanlarmı kullanabiliyo yoksa erkeklerde kullanabilir mi ?

    YanıtlaSil
  6. Nivea mı taft mı saç spreyi olarak?

    YanıtlaSil
  7. schwarzkopf spreyi saçı düzleştiriyor mu

    YanıtlaSil
  8. taftın yeşil saç spreyini bir kaç defa kullandım ama saçımı defalarca yıkamama rağmen saçlarımdan çıkmadı sürekli bir yapışkanlık var saçımda nasıl kurtulabilirim bundan

    YanıtlaSil
  9. Saçlarımı duzlestirdiğimden beri saçlarım biraz yanık çokta kırık var napcam bilmiyorum ACİL YARDIM EDİN!!!!!

    YanıtlaSil
  10. Arkadslar erkeklerde kullanabiliyormu

    YanıtlaSil
  11. KULLANMAK İSTEYEN ERKEKLER !!!!!

    Merhaba arkadaşlar ben Emre (24), artık o jole , wax, dax derken her sabah yıkayınca bir avuç saç dökülüyordu. Yaklaşık 2 yıldır Schwarzkopf Taft kullanıyorum . 10 numara 5 yıldız ;) . Yanlız ben Taft Sprey Powerful Age olanını kullanıyordum, çok sert olduğu için artık Schwarzkopf taft Cashmere touch olanını kullanıyorum. Saçı yıka hafif sık, şekil ver--- hafif sık , şekil ver o kadar ;)

    YanıtlaSil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)