Ocak 02, 2013

Loreal Superliner/Silver Black İncelemesi

Loreal'den Superliner/Silver Black Eyeliner

Loreal in bu eyelinerını çook uzun zamandır istiyordum ama başka bir ad ile arıyormuşum meğerse.Sevgi'yi blogumu takip edenler bilir The Body Shop gezimde bana eşlik etmişti..(merak ettinse Click)

İlk onun gözünde görmüştüm çok beğenmiştim,sonunda nişan bohçamla birlikte kendisine sahip oldum ne kadar da şanslıyım değil mi :)

Eyeliner seçimimde biraz daha yanar döner bir siyah hatta kıyafete göre parlaklığını değiştiren bir ürün beklentimi fazlası ile karşıladı Loreal...Umarım diğer renklerini de yaparlar...

Sürülümü çok kolay,fırçası plastik sanırım, uzun ve esniyor.Yani Flormar'ınkilerden çok farklı.
İstediğim kadar ince çekebiliyorum,kalın olmasını istersem de biraz dikkatli olmam gerekiyor ama sorun yok yine de kolay sayılır..



Sürümünden bahsettim fırçasına da göz atabilirsiniz hemen burada...
Yalnız görsellerimde renk ve kontrastla oynamadımsa da bembeyaz ışığın olduğu ortamda çekim yapmamdan dolayı renkte hafif donukluk olabileceğini hesaba katınızzzz...:)



Tutuş kısmı kalem gibi,mürekkep kısmı hokka gibi işte:)

Renklendirme ile ilgili kısım bizi daha çok ilgilendiriyor tabi;aşağıdaki görselde ve diğer gözümün dahil olduğu fotograflarda dikkatinizi çekmek istediğim bir nokta var.Perspektif değişince metalik bir yansıma yapıyor.Siyah olarak bakmayın aslında gri bir ton ama ışığa bağlı olarak gri-siyah-metalik versiyonlara dağılıyor.İşte bunu seviyorum ben de zaten..Ah bunun laciverti olaydı keşke.Bilen duyan varsa lütfen söylesin...



Gözümde nasıl durduğuna geçmeden önce çok uzun bir renk araştırması yaptım bu eye/dip linerlar için.İstediğim renkler nedense yok.Bana göz kalemi kullan diyor tüm kozmetik satıcıları ama dağılmayan göz kalemi yok gibi bir şey (BeYu hariç) Şöyle gece laciverti efendime söyleyeyim koyu zümrüt yeşili olurrrr,olur yani zor şeyler dilemiyorum:)


Size bir güzellik daha yapıyorum bunun normal simsiyah olanı da var.Daha evvel hazırlamış ama tamamlamamıştım,oradan bir kesit de koyayım madem öyle..Aynı divit aynı hokka.Fırçasına kadar,bu iki rengi haricinde gören duyan varsa bana martının ayağına not iliştirip göndersin:)

Bu makyajımızda neler kullandık aşağıda listeledim...

Liner-Loreal Superliner Silver Black
Baz :Lush Colour Supplement Light Pink
Far:Nude renkler BeYu Far paletinden(kaş da aynı palet ile boyandı,postu gelecek takipte kalınız please)
Rimel:Max Factor Masterpiece(onu da yazacağım)

Duruş aşağıdaki gibidir,Benim gözlerim maalesef ki hem küçük hem göz üstüm etli...
Hal böyle olunca Eyeliner pek belli olmayabiliyor bir de başka bir açıdan çektim ona bakalım; 




İşte böyleyken böyle,severek kullanmaya başladım,yeni alışverişe çıkanlar için dikkat pek çok kozmetik sitesinde vardır bundan indirimli almaya gayret edin azıcık pahalı gibi sanki:)

Ummadığım şekilde değişik çıkan fotografımla bitiriyorum yazımı bahsetmek istediğim renk geçişini yansıttığını düşünüyorum,güle güle güzelleşin a dostlar :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)