Ocak 14, 2013

Mario Badescu'dan Aldıklarım --İndirim/Limango--


Mario Badescu Alışverişi - Limango (Şu an Satıştaaa)


Öncelikle abartmış olduğumu söylemem lazım,beni kınamayın 12 lira 15 lira görünce sepeti doldurmuşum , totali görünce gözlerim açıldı:D
Ama geri de dönemedim,olsun o kadar dedim..İyi demişimdir inşallah:)

Aldıklarım uzun vadede kullanabileceğim şeyler,Makyaj temizleme,göz makyajı temizleme ürünleri ve gece ve gündüz krem ve losyonları.

Hepsi Mario Badescu markasına ait,internette gördüğüm kadarı ile yabancı aktör ve aktristler de bu ürünlerin müdavimiymiş..(örneğin ;Liv Tyler, Jennifer Aniston, Kate Moss, Gwyneth Paltrow, Charlize Theron, Sharon Stone)

Hele uzak doğulu bir kızın postu var ki evlere şenlik; onun da size yazısının linkini kopyalayacağım,burun üzerindeki siyah noktaları Mario bodescu'nun pudra gibi bir ürünü sayesinde bildiğin kazımış;pudrayı sürüp beklemiş sonra burun bandı gibi bir şeyler hepsini sökmüş.Görseller bayağı bir ikna edici..Linki aşağıda..

Peki ben ne aldım; hemen aşağıda siparişimi göstereyim:)
Ürünlerin en pahalısı 24 TL,en ucuzu 7.90 artık varın siz düşünün...:)





ichigobunnie 'nin bloguna da bir göz atın derim,
Bloga buradan,
Mario Badescu nun Türkiye'deki satış sitesine buradan ulaşabilirsiniz.Limangoda bunun satışı yoktu,belki kendi sitelerinde olabilir.


4 yorum:

  1. Ben glikolikli temizleyici ve tonik aldım ama henüz gelmedi, seninkiler ulaştı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma kargoya bile verilmemiş gözüküyor... Limango çok yavasss çoook...

      Sil
    2. Aa şimdi geldi mail, vermişler kargoya az önce :) Bir an önce gelsiiin.

      Sil
    3. Sen söyleyince baktım ama benimki hala daha beklemede.Assoslist mübarek:D
      Gelsin gelsin de paylaşalımm,glikolikliden almamıştım bakalım sen ne yorum yapacaksın:)

      Sil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)