Aralık 18, 2012

Yılbaşı Güzelleri Geldiiiiii

Lilakutu Yılbaşı Sürprizleri

     Lilakutu Yılbaşı Paketinde Neler var?

       Lilakutum geldiiiii, her ayın 15. günü lilakutu bana cüzi bir meblağ karşılığında süper denemelik ürünler gönderiyor. Bazen de tam boy ürünlerle gönlümü kazanıyor...Yılbaşı paketi dolu dolu geldi beni mest etti..İçinde pek çok ürün var genel bir gösterim hazırladım, ayrıntılara da vakit buldukça gireceğim tabi ki...




Yılbaşı Lilakutusu

    
Lilakutu nedir diyenler google'lasınlar, Ayşenur Yazıcının önderliğinde bir site, mor sevimli kutularda süprizlerle her ayın ortasını heyecanla beklememe neden oluyor.Kasım Lilakutusu da bereketliydi, 1.Yaş Lilakutu konsepti ile harika hediyeler vermişlerdi..Sene sonunda da Noel Baba gibi tam da ihtiyacım olan şeyleri göndermişler..:)

Kutular da çok kullanışlı ve sağlam,bujiterilerimi koyuyorum...



Her zaman içinde de ürünlerle ilgili açıklamaların fiyatlarının ve diğer detaylarının olduğu kartları gönderiyorlar...Eğer satın almak isteyen olursa da siteden bulup alabiliyorlar. Kargo ücreti almadıklarını özellikle vurgulamak istiyorum ;)
İçinden çıkabilecek ürünler sitede satılan herhangi bir şey olabilir,makyaj ürünü,cilt bakımı,maskeler ojeler,saç bakımları,vücut losyonları,koyun plasenta maskesi (ki faydasını baya gördüm ), içinde paraben parfum içermeyen pek çok alternatif...Üşenmeden videolu anlatım,uygulamalar,bilgilendirmeler,firma temcilsileri ile röportajlar koymuşlar..Bir yıldır takibimdedir efendim...





Her zaman içinde de ürünlerle ilgili açıklamaların fiyatlarının ve diğer detaylarının olduğu kartları gönderiyorlar...Kargo ücreti almadıklarını özellikle vurgulamak istiyorum ;)

Sanırım bu kadar bilgi yeter.Sıra geldiiiiii açmayaaaaaaaa :):)



Bayılıyorum bu kısma, karta önceden bakmıyorum ki sürpriz olsun :)
Birazdan bir sürü güzel ürünle tanışacağım, ihtiyacım olan şeyleri bulacağımmm belki dee...

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....




İşte ürünlerimmm, şampuanım saç kremim ojem varr,Arganlı nemlendiricim, oksijenli maskem, macunlu diş fırçam varrr,balonum bile var daha ne olsun :)
Ürünlerin üzerlerine ne olduklarını yazdım, merak ediyorsanız blogumu takip edin içinden neler çıktı ürünlerin incelemelerini paylaşmaktan zevk alacağım...






Devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)