Aralık 13, 2012

Tekin Acar'da Neler Oluyor

Tekin Acar Yılbaşı İndirimi

Birinci Kısım: Clinique


Koşmak lazım yetişmek lazım diyorum başka bir şey demiyorum!!!
En sevdiğim markaların indirimlerini bu akşamki Tekin Acar gezimde gözüme gözüme soktular, ben de dayanamayıp gezdim..Fotograflarını çekmedim ancak kendi internet sayfalarından da rahat rahat bakabiliriz.
                                                                   Merak Ettim 


Ama üşenenler için ben buradan gösteriyim tabi :)

Benim en çok dikkatimi çeken laboratuvar kökenli kozmetik markalarından olan Clinique 'teki indirimlerdi. Ağzı açık kaldı desem yeridir..
Peki neler var,

Kampanya Biiiiirrr


Normalde 179 TL olan Clinique seti 59 TL'ye düşmüş. Sonra haber vermedi demeyin ;)


Alerji testlerini başarı ile geçen, parfümsüz alkolsuz  Rimel 7 Ml

All About Eyes Serum:  göz çevresi bakım ürünü- Morluk ve şişliklere karşı savaşır..

Quickliner for eyes Intense Black Göz Kalemi:

Akmam,bulaşmam,tahriş etmem alerjik etki yaratmam diyor..







Kampanya İkiiiii

Clinique'nin Chubby Stickleri evde otuuur otuuur sıkılmış olacak ki 5'i 1 yerde 

görücüye çıkmaya karar vermiş. 

                                                                                                                                                                                     Alın bakalım 5 tane Chubby Stick Clinique'den sizler için gelsin;

                                       Numaraları : 1 , 5  , 7 , 12 , 14 (Süper Loto numarası değildir kullanmayınız :) )


















 

 

 

İkinci kısımda ise Estee Lauder Tekin Acar ve sıkı durun Michael Kors arasındaki üçgen ilişkiyi analiz edeceğizz!!

TıkTıkTık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)