Aralık 12, 2012

Avon Parfümleri- Celebre

Eski Çamlar Bardak Oldu , Avon Sana Diyorum!!!

Avon-Celebre 

Avonun çok eski kokuları vardır, bilen bilir.. Her ne kadar zaman içerisinde Outspoken gibi Fergie kaynaklı kokular da kendine katmış olsa da Little Black Dress , Celebre gibi kokularından da asla vazgeçmemiştir.
Eskiden annem Avon temsilcisiydi,evimize pek çok tester gelir giderdi; belki de bu işlere merakım o zaman başladı :) 

Sonuç olarak Celebre'yi Avon hala satıyor; eskiden çok pahalıydı artık kampanyalara dahil ediliyor.( Şu anda 26 TL mesela...) Benim en sevdiğim ve ilk sahip olduğum parfümdü ama geçenlerde eskileri yad edeyim derken bir de baktım sipariş vermişim..Sonra bir müddet kullanınca çiçek kokusunun eskisi gibi 
cezbetmediğini görmüş oldum..

Celebre Parfume by Avon


Avon severler için firmanın online katalogları ve güzel yılbaşı fırsatları var. eğer Merak Ettim derseniz buyursunlar..28.12.2012'ye kadar geçerli...

not: Azra Akın uzun süredir katalog yüzü olarak boy gösteriyor. Özellikle Avon solutions serisi( farklı çeşitli ciltler için onarıcı - iyileştirici çözümler )için kare kare fotografları avon kataloglarında. Bunun yanında çıtır kızımız Atiye de geçtiğimiz aylardan beri  Avon'un ColorTrend serisi için boyanaa boyanaaa poz veriyor :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)