Aralık 20, 2012

Karlar Düşer...

Sabah İstanbuldaki kar yağışı ile herkes kış mevsiminin gerçekten geldiğini anladı...
O kadar güzel gözüküyordu ki dışarısı uyandığımda...

İş yerine gelmem uzunca bir süre alsa da, araba kaya kaya bir hal olsa da tek parça halinde gelmeyi başardım:)

Şu anda dışarısı tipi şeklinde yağıyor, göz gözü görmüyor diyebilirim..Çalıştığım şube biraz yüksekte haliyle mevsim şartları daha vurgulu :) Ama görüntü yine de güzel...
Akşam trafikte keşke kıyamet kopsa da kurtulsak diyecek pek çok insan tanıyorum...


























Sene sonu yaklaşıyor.Bazıları Maya takviminin 21 Aralık tan sonrasını göstermemesinden kaynaklı olarak ayın 22'sine geçemeyeceğimizi düşünüyor. Sırf bu yüzden de dünyada kıyametin gelmeyeceği söylenen Şirince köyünde/İzmirim 2000 EUR ya odalar tutulmuş yer yokmuş...

Şimdi bu insanlar ayın 22'sinde kendilerini kazıklanmış hissetmeyecekler mi :)

Herneyse, kışın güzelliğini yaşayabilen herkese imrenerek bakıyorum.İçerilere, mesai saatlerine bağlı yaşayan bizim gibi çalışanlara da selamımı gönderiyorum Allah kurtarsın :)


























Eğer kıyamet kopmaz ise nişanımı yaparak uzun süredir beklediğim mutluluğuma kavuşmayı planlıyorum:)

Herkese mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)