Kasım 27, 2012

Makyaj Seti - Sephora 1

Daha iyi görseller için şuraya lütfen :)

Make-up Kitlerimmm


En çok da bu postu hazırlamaktan hoşlandığımı itiraf etmem lazım..İçinde pek çok renk seçeneğinin olduğu setleri çoook seviyorum; hele içinde parıltılı ve mat farlar yanında allık ve ruj da koydularsa demeyin keyfime hepsi bir arada:)

bunlardan şu andaki favorim olan Sephora' nınki ile başlayayım istedim. Bu seti istiklaldeki demirören iş merkezi içindeki mağazasından aldım. Çok kısıtlı zamanım vardı allahtan ki yoksa maaşı bırakıp çıkacaktım. Bunu ve far fırçamı alıp çıktım, tabi bu alışverişle birlikte Sephora sadakat kartımı da aldım ;)






Soldakiler ruj sağdakiler ise allıklarım, renkler görüldüğü üzere çok canlı,resimleri biraz koyulttum ki daha iyi çıksın,,sol altta da eyeliner olarak kullanabilceğiniz iki tane kısım var
Velhasıl kelam bu set için verdiğim 100 liraya kıymıyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)