Kasım 26, 2012

Kitoko'dan Argan Yağı

    Kitoko Argan Oil ve vitaminler saz  heyeti :)


            Kitoko'nun gördüğünüz şişesinin içinde bir mucize var ki o da son zamanlarda ismini sıkça duyduğumuz argan yağı!!!

           Bu şişe bana Lilakutu aracılığı ile geldi ve uzun zamandır denemek istiyordum. Tam üzerine geldi yani :)
Saçlarım ıslakken kullandım, elime döktüm saç uçlarıma yedirdim.
Saçları yumuşak ve hoş kokulu yapmasının yanında içten de besleme özelliğine sahip diyorlar, henüz fark göremedim , saçların uçlarından onarıldığına çok inanmıyorum aslında ama yumuşatarak boya işlemi gören saçlarıma kolay taranmasını sağlaması bana yetti... Adı yağ ancak kuru yağ denilen türden, bekleyince uçuveriyor. Yine de saç diplerine değmemesi lazım;)

Ah evet kesinlikle alacağım; 10 ml benim saçlarıma 2 kereden fazla yetmiyor :)

1 yorum:

  1. sayın Pearl Fairy

    bu urunu sac dıplkerınıze de kolaylıkla ve korkmadan uygulayabılırsınız.
    hatta sadece saclarınız degıl tum vucudunuza da uygulayabılırsınız..

    ercan altın / yetkılı satıcı

    YanıtlaSil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)