Kasım 27, 2012

Göz makyajı Temizleyicisi-The Body Shop





   Body Shop Make Up Remover
        Göz çevresinin temizlenmesi aslında çok zahmet gerektiren bir iş.Ben o zahmetten kurtulmak için uzun süre sabunvari ürünlerle yüzümü ovuştururken göz makyajımı da çıkarmaya çalışırdım. Eh napalım cahillik işte.:(
       Doğruyu çok geç olmadan bulduk tabi, göz çevresinin ne kadar hassas olduğunu öğrendim, çevresini temizlerken nelere dikkat etmem gerektiğini anladım. Hunharca her çekiştirmem meğer çizgilere, deformasyonlara neden oluyormuş. Aşağıda The Body Shop tarafından çıkarılan su bazlı bir temizleyici var.       Pamuğa döküp gözümüzün üzerine kapıyoruz, içimizden 15 e kadar sayıp hafifçe ve bastırmadan göz makyajımızı çıkarıyoruz. Waterprooflarda etkili mi evet, kalıntı bırakıyor mu hayır, kokuyor mu hayır,9.90 TL ye küçük boyunu denmek için almıştım büyüğünü de bitince edineceğim mutlaaakaaaa gönül rahatlığı ile tavsiye ederim :)

Body Shop make up remover


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)