Ekim 09, 2013

Watsons Boncuklu Nail ARTefact !!

Selam herkese :)

Geçenlerde canım nikah şahidim sevgili arkadaşım Sevde benimle yakın zamanda uyguladığı ojesinin görüntülerini paylaştı:)

Ben bir türlü fırsat bulup da alamadım ama alamadığıma da yanmadım değil şu oje aparatlarından; jolly jewels çıktı bir türlü bulamadım; boncuklusu çıktı rast gelemedim niye olmuyorrr diye karalara bulanırken hopp whatsupp images ile Sevdecim merakımı da giderdi hasetimi de artırdı sağolsun :D

(Ah Berna !! )

Yapılışı şöyle (Sevde'nin dil-i Sürurundan )



Önce 2 kat parlatıcı oje sürüyorsunuz;sonra oje kurumadan boncukları parmağınızın üzerine döküyorsunuz
yaklaşık 1 dk bekledikten sonra boncukların üzerine hafifçe bastırıyorsunuz...
Yalnız çok bastırmayın kayabiliyor...

Boncuk dökme işlemini uygularken altına bir kağıt koyun; fazlalıklar o kağıda dökülsün...
Fazla boncukları huni yardımıyla şişeye geri koyun...


Oje pahalı her boncuk kıymetli çünkü :D

(Ahahaha sayıyla veriolar bize onları birr denesini dahii ziyan etmeyecesinnn ya da o çocuğu meseneden silecesin leynn )



Ojenin fiyatı 7.99 TL watsons-tan alındı; boyner mağazalarının içinde de watsons olduğunu normal dükkan bulamazlarsa bakabileceklerini ekleyelim...

Dear Watsons; Şişenin sevmliliği gözümden kaçmadı!!!
Şişe ve huniyi bu fiyata alıyorsunuz; sonrasında isterseniz minik boncuklardan alır şişeye doldurur havyar maniküre devam edersiniz;)

Bu arada 9-14 Ekim arası Watsonslarda büyük indirim var bir göz atın derim ;)

Görüşürüzzz
:)

2 yorum:

  1. Ay çok şeker olmuş güle güle kullan,az daha fiyatı inseydi alcaktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama boncukların sevimliliği!!!!
      Şu .99 olayına da sinir oluyorum 8 lira desene bir kuruşun hesabını yapıyor bize :):)

      Sil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)