Temmuz 22, 2013

Boyner Home'da İndirimde Neler Var?

Merhaba:)

Ev dekorasyonu konusunda takıntılı hale gelmiş bulunmaktayım...
Dedim ki belki benim kadar ev ıvır zıvırı seven vardır; onlar için biraz dolaşayım istedim:)

Evinizde dekoratif dokunuşlar her zaman ortamın modunu istediğiniz şekilde ayarlamanıza yardımcı olur.Benim tercihim mumluklar ve küçük vazolardan yana...
Hatta öyle ki internetten aldıklarım yetmemiş gibi gittim   haftasonu Bağdat Caddesi üzerindeki Boyner Home ' u gezdim...Boynere girin en üst kata çıkın,unutmadan arada bir asansör var onu kullanın mutlaka:)

Öncelikle söyleyeyim büyükk bir indirim sizi karşılayacak :)
Mumluklar a bayılıyorum...


Bunları aynı zamanda romantik bir akşamın temellerini atarken de kullanabilirsiniz:)

 


Sadece buğulu bakışlar yetmez genç,seni daha yumuşak gösterecek bir ortam da lazım...
Ama derseniz ki bekarım sıkılıyorum , arkadaşlarınızı çağırın mumları yakın, tabu oynamaya başlayın :)


Miniklerin odalarında hoş durabilirler...


Salonda yemek masamın üzerine bunlardan aldım hem alt hem üst resimdekilerden...
Salonum pastel uçuk mavi tonlarında ve pembe detaylar içeriyor


Bu fenerleri ister duvarınıza asarsınız ister komidin üstüne,raflara iliştirirsiniz..
Salonunuz veya dekore etmek istediğiniz yerlerin renklerine göre tercih yapabilirsiniz


Pekiii bu vazolarla ne yapmalı?
Ben en soldakinin iki boy büyüğünü bulup pembe rengini alacağım...Sonra da üzerini siyah bir dantel ile saracağım.Hayalimdeki vazo öyle bir şey:)


Sepetler ise 3 taneli iç içe koyulmuş.Bunlara ne isterseniz koyabilirsiniz.Hasır örme sepetler bu ara gerçekten çok moda.Bazılarının kapaklıları da oluyor ki onlar da düşünülebilir.

Sadece mumluk değil ama tabaklar,fincanlar,havlular,tuzluk biberlikler,dekoratif diğer pek çok şey de boyner mağazalarında indirimde;

Mesela bu kırmızı şey aslında sebze kurutma makinası.O siyah plastikten tutup 360 çeviriyorsunuz marullar dönüyoor sularını kabın içine bırakıyor...
Evet bunun için de bir alet var dünyada..
:)
 İnternetten aldıklarım da geldiğinde size göstereceğim mutlaka...

Görüşürüz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)