Aralık 29, 2016

Tom FORD go To the Court !! Pure Pink 42 Canım


Tom Ford Ruj Pure Pink 42


Rengi ve ambalaji ile beni benden alan sevgili rujumla sizi tanistirmak isterim







TomFord rujlarini fiyatı sebebi ile hiç denemedim ama hediye olarak gelince paylasma ihtiyacı duydum...

Pigmentasyonu ve  renk skalasi gerçekten çok iyi...
Suruldugunde yumusacik nemlendirici ozelligini hissedebileceğiniz bir yapısı var...
(soya tohumu ekstresi, brezilyalı muru muru yağı ve papatya yağı)







Akma bulaşma yapmadan güzel güzel duruyor.
Içinde işik yansımaları da var ki bu benim en cok hosuma giden ozelliklerinden birisi...

Ama o rengi yok mu ...
Hani boyle beyaz elbise uzerinde morlar pembeler yesiller bir yaz aksaminda bodrumda gezerken surulen cinsten bir ruj..

Tom Ford Pure Pink


Zaten ambalaji da baska bir sey hissettirmeye mahal vermiyor.Tam sevdigim siyah uzerine metalik yaldiz kullanmislar ve kalibi da tok bir urun.Kaliteli vesselam...


Boru değil 182 TL fiyat koydukları için mi bana bi güzel geliyor ondan tam emin değilim...
Hediye olmasa alır mıydım
Bir tane alır evlilik yıl dönümlerimde sürerdim,nereden baksan 12 enflasyon dönemi üfe tüfe derken herhalde böylece de parasını çıkarırdı :D


Görmemişin Tom Ford ruju olmuş hesabi farkındayım


Ama güzel ve kaliteli oluşu su götürmez

Deneyin isterim bir gün..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)