Ağustos 29, 2013

: Gelin Saçı Önerileri 1. Kısım

Selamlar :)

En önemli ve yoğun gündemim evlilik olunca ( sadece 1 hafta kaldı! ) son zamanlarda ağırlıklı olarak araştırma yaptığım konularda sizle paylaşımda bulunmak istedim...
Size Gelin dosyası açıyorum :)

Sıkı Topuz mu Dağınık Topuz mu Yoksa Açık Mı Bıraksam!!!

Bunlardan ilki gelin saçının nasıl olacağıydı...Şimdi normalde klasik sıkı bir topuz yaparak gelin saçınızla ilgili dertleri bitirebilirsiniz tabi...
Saçlarınızı yukarıdan toplatıp, yuvarlak topuz süngeri ile destekleyip topuzu çevirdikten sonra bir de gelin tacı yapıştırın olsun bitsin...
Derdim...
Eğer yüzüm ve fiziğim buna uygun olsaydı...

Çok profesyonel şekilde anlatamam kuaför değilim ama en azından ince uzun yüzünüz varsa daha da uzun göstermenin bir alemi olmayacağının farkındayım...
Aynı zamanda gelinlik seçimi de büyük etken; mesela kol detaylı olanlarda saçların açık durmasının gelinliği kapatacağını düşünmüşümdür hep...

Size kendi derlediğim ve aralarından değerlendirme yapmanızı istediğim bazı gelin topuzları,dağınık topuzlar ve örgülü topuz modellerinden ve açık gelin saçlarından sıralamak istiyorum...Bir iki post haline sizlerle paylaşıp sonrasında da derlediğim makyajlara göz atarız olmaz mı :)

Gelin Saçı Önerisi : Dağınık Topuz'da Taylor Swift Tarzı





Neden gelin topuzunda bu genç kızımızı kullandın derseniz ne zaman gelin saçı veya bridal hair yazsam bir noktada bu kız çıkıyor karşıma...Saçının renginden tut toplayışına kadar enfes olduğunu düşünüyorum...
Ben bu modeli çok beğeniyorum, gelin saçı için dağınık topuzlarımda başı çekiyor...
Diğerlerini de hemen ekleyeyim;


Gelin saçı



Gelin saçı


Gelin Topuzu Modelleri



Dağınık Topuz Modelleri




Gelin Saçı Önerileri

Dağınık Gelin Topuzları

Dağınık Gelin Topuzları


Bu modellerde duvağın nasıl takılacağı da önem taşıyor; eğer topuz altına sıkıştıracak isek topuz sağlam olmalı ki duvağı tutturabilelim...
Benim en sevdiğim tarz yukarıdakiler ama biraz daha gösterişli olsun, güzeller ama sade kalmışlar derseniz de sizi bir sonraki postuma davet ediyorum...


2 yorum:

  1. Hepsi çok hoş modeller yalnız çok sıkı olmayan dağınık topuzlar düğündeki yoğun koşuşturmaları oynamayı zıplamayı göz önüne alırsak biraz zor dayanır gibi.sert spreyler sabitleyicilerle dayanabilir bu sefer de fotoğraflardaki gibi doğal durmaz diye düşünüyorum. çok yapılı gibi durur.Umarım gönlünüzdeki modeli bulabilirsiniz.

    Neva

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konu sıkıntılı,hele saçı sabahtan yapıp da çekim falan olursa akşama saç falan kalmaz gibime geliyor ...İnşallah bulabilirim ve inşallah dayanır :)
      Teşekkür ederimm

      Sil

Aramızda yorum yapmadan duramayan kimler ;)